Japonci prodávávají černé cheesburgery. Proboha proč?


Chyba tisku, nebo se prostě Japonci zbláznili? Majitel japonského rychlého občerstvení Burger King se rozhodl nabízet svým zákazníkům nový originální typ cheeseburgeru, který snad každého překvapí svou bizardní barvou. O tomto zvláštním způsobu zviditelnění, kdy prodejci budou nabízet nejen černou housku, ale i omáčku a sýr, informoval první deník The Independent.

Japonská rozmazlenost, či geniální nápad?

Pokud vás zaskočila netradiční barva cheeseburgerové housky ze země rýžových placek a drdolů stejně jako nás, nemusíte se bát. Housky nejsou spálené ani zkažené. Černý odstín housky je způsoben obarvením bambusovým uhlím a omáčce se sýrem dodává černý odstín přidaný sépiový inkoust. Masový karbenátek naštěstí zůstal v původní barvě i když je do něj přidán černý pepř.

Chuťově vynikající

Japonští gourmeti tvrdí, že právě omáčka je ta, která dává cheeseburgeru tu správnou chuť. Podle prodejců je město, ze kterého bizardní produkt pochází známé svými mořskými plody a výrobou sushi. Proto si myslí, že tento pikantní výrobek přiláká do malebného městečka více turistů.

Jestli se vám na nový japonský trhák sbíhají sliny, můžete jásat. Výstřední cheeseburgery jsou v prodeji už od 19. září a to ve dvou druzích: Kuro Pearl, který je sice levnější z obou verzí, ale stejně chutnou a Kuro Diamond, který naštěstí obsahuje zeleninu v přirozených barvách jako hlávkový salát, rajčata a cibuli.

Ačkoliv se vám tato fastfoodová inovace zdá jako naprostá novinka, nemáte tak zcela pravdu. V Asii, konkrétně v Japonsku, tuto pecku představil Burger King již v roce 2012. Konkurenční řetězec McDonald's zase v minulosti prodával sendviče s černou houskou v Číně.

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas novinky, aktuality a rady!

autor: redakce Menzone.cz

Tagy: gastronomie

© MENZONE | vyrobil INET-SERVIS.CZ 2011 - 2024 | ZOBRAZIT KLASICKY | MOBILNÍ VERZE |